Alkohol

Advanced-reputation-and-law-system

Již z dřívějších zpráv bylo jasné, že konzumace alkoholu bude mít ve hře své místo.

  • Ohledně postav bylo zmiňováno, že budou mít svůj denní plán, kam může patřit právě návštěva hospody.
  • Již na prvních screenshotech byla k vidění hospodská rvačka.
    Pěstní souboj
  • V popisu AI hry bylo popisováno, jak předmět sklenice s pivem dá v případě vyprázdnění signál postavě výčepní, aby sklenici odnesla, doplnila a přinesla zpět.

Nyní se o popíjení ve hře objevily nové informace na oficiálním blogu. To by nebyli Warhorse, aby se spokojili s prostým rozmazáním obrazovky a doplnění zdraví, jak je tomu ve hrách obvyklé.

Požívání alkoholu by mohlo zvýšit různé schopnosti hlavní postavy jako je charisma, výřečnost nebo sebedůvěra, což může pomoci snadněji přesvědčovat počítačem řízené postavy (NPC). V případě, že by to hráč s alkoholem přehnal, by potom následovalo naopak zhoršení schopností.

Dále by ve hře mohly existovat různé druhy alkoholu (pivo, víno, lihoviny) a samozřejmě v různé kvalitě. Po nekvalitním alkoholu by následovala otrava a zvracení, případně dlouhotrvající kocovina. Stejně tak v případě, že se hráč před pitím nají, se půjde obtížněji opít.

O alkoholu ve hře vznikl čtyřstránkový dokument. Myšlenku o minihře zvracení ale ve Warhorse nejspíš zavrhli. 🙂

alkohol

Uvidíme, co se povede dostat do finální hry.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *