Jiří Rýdl o PS4/Xbox One verzích hry

jiri-rydlV rozhovoru na serveru GamingBolt.com popisuje Jiří Rýdl zejména situaci ohledně konzolových verzích Kingdom Come.

Optimalizace pro konzole

Podle dřívějších zpráv se už podařilo rozběhat Kingdom Come na konzolích. Při prvním pokusu hra běžela v jednotkách FPS a po minutě se zhroutila.

Tomáš Blaho dříve zmiňoval, že cílem je dosáhnout na PC 60 FPS v rozlišení 2560 × 1440. Na konzolích potom 30 FPS ve FullHD (1080p) s menšími omezením (nižší detaily, méně AI postav). Momentálně hra vypadá na PC i konzolích stejně. Čeká ji ale ještě značná optimalizace – momentální cíl je dosáhnout na konzolích 900p při 30 FPS a později se dostat na 1080p při 30 FPS nebo i více.

Hodně problémů při tvorbě hry na PC/XBox/PS řeší samotný CryEngine, který ve Warhorse používají.

Pořád není jisté, jestli se podaří vydat Kingdom Come pro konzole ve stejnou dobu jako pro PC.

Systém reputace

Ve hře bude pokročilý a komplexní systém reputace. Například, když hráč něco ukradne tulákovy uprostřed lesa, nikdo si toho nevšimne a nic se nejspíš nestane. Když ale okrade obchodníka ve městě, nebude od něj moci nakupovat a přijde i o pár questů. A jelikož obchodníka znají i v okolních vesnicích, přenese se omezení i do nich. Naopak záchrana života obyvatele vesnice způsobí vřelé přijetí od obyvatel stejné vesnice, i když tam hráč ještě nebyl.

Animace

Ve hře už je teď údajně tisíce unikátních animací, které si ve Warhorse vytvářejí pomocí vlastního motion-capture studia.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *