Rozhovor s Danem Vávrou na GamingBolt.com

Dan Vávra s mečem

Na serveru GamingBolt.com se objevil rozhovor s Danem Vávrou. Vybral jsem nejzajímavější otázky a odpovědi.

Velikost herní mapy

V první Actu bude mapa zhruba o velikosti mapy ve hře Red Dead Redemption. V druhé části trochu menší, ale druhá část se bude odehrávat i na mapě z Act I. Mapa v Actu III by potom měla být velká.

Složitost tvorby designu open-world hry

Vypořádat se s vytvořením tak velké hry pomáhají vlastní nástroje, které umožňují export dat přímo do hry.

Možnost plnit mise v různém pořadí

Hra má jasný příběh a daný konec, takže vlastní pořadí při plnění hlavních příběhových misí nebude možné. V ostatní vedlejších úkolech ale bude mít hráč volnost.

Právní systém a systém reputace

Bude upřesněn později.

Organizování bojovníků velkých bitvy

Hráč nebude mít možnost organizovat ostatní hráče v bitvách. Bude tam sám za sebe z pohledu první osoby. Žádný strategický režim ve hře nebude.

Podoba animací

Animace z ukázek gameplaye, které byly zatím k vidění, jsou pouze dočasné a ve finální hře budou mnohem lepší. Pohyby koní se zatím nesnímaly vůbec a ze soubojů jen 10 %.

Dělení na jednotlivé Acty

Acty budou něco jako DLC. Pro hraní Actu II bude nutné mít Act I a podobně. Nejspíš vyjde i nějaká kompletní edice.

Kingdom Come jako herní série

Dan nevylučuje, že po Kingdom Come: Deliverance může Kingdom Come série pokračovat. I po vydání Deliverance bude stále spoustu historických událostí k vypravování.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *