Studio Warhorse

Studio Warhorse bylo založeno 21. července 2011 Danem Vávrou (designérem her Mafia: The City of Lost Heaven a Mafia II) a Martinem Klímou (hry Original War a UFO trilogy). Jedná se o nezávislé studio se sídlem v Praze.

Sestává z vývojářských veteránů, kteří se podíleli na hrách, kterých se prodalo mnoho milionů (Mafia, ArmA, Operation Flashpoint, Crysis 3, Forza Horizons).

7 komentářů u „Studio Warhorse

  1. Pingback: Rozhovor s Danem Vávrou na Gameswelt.tv | Kingdom Come: Deliverance

  2. Pingback: Kód se kompiluje… | Kingdom Come: Deliverance

  3. Pingback: Video update #7 | Kingdom Come: Deliverance

  4. Pingback: Videoreportáž na Gameswelt.tv | Kingdom Come: Deliverance

  5. Pingback: Historie studia Warhorse a Kingdom Come | Kingdom Come: Deliverance

  6. John Kohout

    Dobrý den

    včera jsem četl váš příspěvek s problémy s castingem a tak jsem se rozhodl přidat pomocnou ruku k dílu. Níže posílám link se svojí nahrávkou verze „I found the keys“. Přeji hodně štěstí ve vývoji 🙂

    link: http://uloz.to/xwkDAuQp/wh-jk-audition-wav

    S pozdravem
    John Kohout

  7. František Friš

    Dobrý den,
    chtěl bych Vás pozvat na jednu „Retro“ akci.
    Můžu Vám poslat pozvánku emailem nebo někam jinam? Kam?
    Několik účastníků by rádo přednášku o současném vývoji her.
    Děkuji,
    Friš

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *