Vývojářský deník #2: Úprava postav

Vyšlo další video demonstrující rozsáhlé možnosti unikátního systému oblékání, který nalezneme ve hře.

Oblékací systém je specifický v několika ohledech.

  • Postavy nejsou „kostry potažené šaty“ jako bývá ve hrách obvyklé, ale jednotlivé části oděvů jsou skládány ve vrstvách.
  • To umožní zajistit, že každá postava bude svým vzhledem unikátní.
  • Oblečení půjde krást z padlý soupeřů.
  • Oblečení a brnění bude mít vliv na souboje.
  • Bude možné oblečení poničit, zašpinit nebo zakrvácet a následně opravit/vyprat.

2 komentáře u „Vývojářský deník #2: Úprava postav

  1. Pingback: Další interview s Danem Vávrou | Kingdom Come: Deliverance

  2. Pingback: Nové screenshoty a spolupráce s tvůrci Star Citizen | Kingdom Come: Deliverance

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *