Warhorse na GDS 2014

gds-2014

Od pátku 14.  do neděle 16. listopadu se v Praze koná Game Developers Session 2014.

Podobně jako již v minulých ročnících tam vystoupí také vývojáři z Warhorse. Nyní již budou na rozdíl od minule mluvit o své hře jako o Kingdom Come.

Videa z přednášek minulých ročníků jsou na YouTube. Letos ale bude prý zveřejněna jen menší část.

Ze studia Warhorse vystoupí:

  •  Jan Zámečník o tvorbě animací.
  • Dan Vávra: Game Design v praxi III (pokračování předchozích přednášek).

    Přednáška navazující na předchozí ročníky bude pojednávat o tom s čím vším se musí designer potýkat, když se jeho božský dokument začne realizovat v praxi. Od drobných technických problému, debat s programátory, až po to jak napsat 1000+ stran dialogů a neztratit se v tom.

  • Jakub Holík o grafice a nasvícení.

    Suše si popíšeme nástroje používané v herním nasvětlování a probereme se spoustou nudných tabulek a grafů, abychom tyto nástroje naplnili proměnými, které zhruba dávají smysl. Díky tomu v Cryengine vytvoříme relativně realistické realtime nasvětlení, které se dynamicky mění v průběhu dne.

  • Viktor Bocan o umělé inteligenci postav v otevřeném světě.

    Převážně designový (plus nějaká ta zmínka o technologii jako bonus) pohled na to, jak zacházet s herními postavami, je-li jich ve hře stovky najednou a každá má mít svou osobnost. Jak se o ně starat a nezbláznit se, jak zajistit, aby se nezbláznily ony. Jak udělat svět tak, aby vypadal opravdově, byl variabilní a svůj a přitom to pořád ještě byla hra. Představení našeho přístupu v Kingdom Come: Deliverance.

2 komentáře u „Warhorse na GDS 2014

  1. Pingback: Dan Vávra – Game design v praxi III | Kingdom Come: Deliverance

  2. Pingback: Viktor Bocan – Umělá inteligence obyvatel otevřeného světa | Kingdom Come: Deliverance

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *