Warhorse odpovídali v chatu na reddit.com.
Výběr nejzajímavějších otázek a odpovědí.
Nastavitelná obtížnost
Dan Vávra nemá obecně rád nastavitelnou obtížnost, ale ve hře uvažoval o nějakém ultra realistickém hardcore nastavení. Podle designérů už je taková hra teď. 🙂
Ještě se prý uvidí. Pro jednu obtížnost hovoří i fakt, že vyladit v tak složité hře jednu obtížnost je i tak hodně těžké, natož potom třeba hned 3.
Co z trailerů je skriptované?
Většina videí, co jsme mohli zhlédnout, je záběr v reálném čase přímo ze hry. Vylézání po žebřících nebo demolování hradu nejsou zatím implementovány, takže šlo o cutscény.
Struktura jednotlivých dílů (Actů)
Ve všech dílech se hraje za jednu postavu. Příběh postupně navazuje. Bude možné cestovat mezi mapami jednotlivých Actů. Pro odehrání dalšího Actu je nutné vlastnit a dokončit příběh Actu předchozího.
Modování hry
CryEngine a jeho free SDK to umožní.
Multiplayer
V prvním Actu určitě nebude. V dalších by mohla být kooperace. Klasický multiplayer není v plánu, hlavní zaměření hry je singleplayerový zážitek.
Budou ve hře váleční psi?
Na to, zda budou ve hře psi capturované Danovým psem Jendou, si ještě máme počkat. 🙂
Rozdíl v podobě hry na konzolích a PC
Hra by neměla být zjednodušená kvůli omezenějšímu ovládání na konzolích. Prý se bude ovládat všude dobře. Rozdíl na různých platformách bude v tom, že PC verze na výkoném stroji nabídne vyšší úroveň detailů nebo více AI postav.