3D snímání obličejů

Prodejce digitální techniky Megapixel zveřejnil článek o své spolupráci s Warhorse při tvorbě studia pro snímání obličejů do hry.

sken-tvare

Pro potřeby hry by bylo velmi obtížně jednotlivé tváře se všemi různými grimasami modelovat ručně.

Řešení je tak focení lidských tváří a jejich automatizované převedení do 3D modelu včetně namapování potřebných textur.

Celý proces snímání nejprve Warhorse řešily vlastní sestavou 10 kompaktních fotoaparátů:

První řešení od Megapixelu si potom vystačilo s šesti přístroji, ale ve výstavbě je sestava čítající 32 fotoaparátů.

Videoukázka ze snímání. Ve videu je Jan Zámečník (animátor a vedoucí motion capture).

Je možné, že se ve hře objeví obličeje zaměstnanců Warhorse. Už dříve byl v alfa verzi identifikován Luboš:

lubos

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *