Vzhledem k nedostatku času se ve Warhorse dostali k představení nové alfa verze se zpožděním.
Místo tradičních video-updatů proběhl popis novinek v livestreamu:
O novinkách hovoří Tobi (komunitní manažer), Martin Ziegler (technický designer ve Warhorse) a Dan Vávra.
Hlavní novinkou je crime system – počítačem řízené postavy reagují na chování hráče. V případě napadení začne AI volat o pomoc.
Při podezření ze spáchání něčeho nekalého se je možné snažit stráž přesvědčit o nevině, ze zločinu se vykoupit nebo jít do vězení.
Skutečné vězení zatím v alfa verzi implementované není. Po symbolické návštěvě vězení se hráč vrací vyčerpaný a hladový, navíc ztratí i trochu reputace.
Dan Vávra ve videu popisuje výhody nového systému Total Illumination pro nasvícení hry, které zajišťuje více fotorealistický zážitek.
Vylepšeny byly souboje více než dvou postav. Souboj s dvěma postavami je značně obtížný protože může nepřítel snadno hráče atakovat z nekryté strany.
Další novinkou je adaptivní hudba (plynule reaguje na dění ve hře):
Podle všeho by se mělo jednat o poslední Alfa verzi. Nyní bude následovat Beta verze, která by měla vyjít v prvním čtvrtletí roku 2016.
Obsahovat by měla většinu herních mechanik finální hry, avšak z příběhové části kompletní nebude.
Můžeme se těšit na:
- velkou bitvu:
https://vine.co/v/eLJYgptzZau
- dynamickou změnu počasí:
https://vine.co/v/elUX0tUPlLu
- psa
- cutscény,
- lepší vzhled obličejů postav vytvořený pomocí 3D skeneru,
- další zbraně pro souboje kromě meče,
- rychlé cestování,
- ukládání hry (to je kvůli komplikovanému AI systému celkestlivem problematické),
- lepší chování koně,
please Beta