Na serveru GamingBolt.com se objevil rozhovor s Danem Vávrou. Vybral jsem nejzajímavější otázky a odpovědi.
Velikost herní mapy
V první Actu bude mapa zhruba o velikosti mapy ve hře Red Dead Redemption. V druhé části trochu menší, ale druhá část se bude odehrávat i na mapě z Act I. Mapa v Actu III by potom měla být velká.
Složitost tvorby designu open-world hry
Vypořádat se s vytvořením tak velké hry pomáhají vlastní nástroje, které umožňují export dat přímo do hry.
Možnost plnit mise v různém pořadí
Hra má jasný příběh a daný konec, takže vlastní pořadí při plnění hlavních příběhových misí nebude možné. V ostatní vedlejších úkolech ale bude mít hráč volnost.
Právní systém a systém reputace
Bude upřesněn později.
Organizování bojovníků velkých bitvy
Hráč nebude mít možnost organizovat ostatní hráče v bitvách. Bude tam sám za sebe z pohledu první osoby. Žádný strategický režim ve hře nebude.
Podoba animací
Animace z ukázek gameplaye, které byly zatím k vidění, jsou pouze dočasné a ve finální hře budou mnohem lepší. Pohyby koní se zatím nesnímaly vůbec a ze soubojů jen 10 %.
Dělení na jednotlivé Acty
Acty budou něco jako DLC. Pro hraní Actu II bude nutné mít Act I a podobně. Nejspíš vyjde i nějaká kompletní edice.
Kingdom Come jako herní série
Dan nevylučuje, že po Kingdom Come: Deliverance může Kingdom Come série pokračovat. I po vydání Deliverance bude stále spoustu historických událostí k vypravování.