Na stránce německé stránce orkenspalter.de se objevil rozhovor s Danem Vávrou. Je v angličtině.
Stručný souhrn (hodně odpovědí se opakuje):
- Dan děkuje přispěvatelům na Kickstarteru, že se podařilo vybrat požadovaný obnos tak rychle. Momentálně více než zdvojnásobit požadovaných 300 000 liber.
- Důvod hledaní prostředků na Kickstarteru byly obavy vydavatelů z žánru hry (středověké, single-playerové RPG bez kouzel a magie). Vydavatelé by preferovali MMO hry na iPad.
- Kickstarter zachránil hru, protože ukázal původnímu investorovi, že je o hru zájem, takže ji nakonec bude celou financovat sám.
- Prostředky vybrané nad rámec základních 300 000 liber by měly být použity na vylepšení hry. Nikoliv tedy, že se o ně sníží částka, kterou poskytne investor.
- Hra bude středověká a bez magie, protože Dan Vávra má rád historii, hrady a staré budovy. A vždycky chtěl udělat takovou hru.
- Středověké reálné RPG navíc považuje za díru na trhu. (Podobně jako před lety první Mafii — poznámka redakce.)
- Příběh začíná po smrti Karla IV, kdy jeho synové Václav IV a Zikmund bojují o trůn. To vyústilo v rok trvající občanskou válku, která je pozadím hry.
- Ve hře bude alchymie, ale bude reálně reflektovat dobu, ve které se hra odehrává.
- Unikátní systém oblékání je momentálně funkční a každá postava je skládána z vrstev, jak bylo představeno.
- Ženskou postavu by bylo obtížné vložit do hlavního příběhu hry. Takže Dan přišel s nápadem, že za ženu bude možné hrát několik postranních misí. Obě hlavní hratelné postavy budou odlišné, což by mělo přinést zajímavý pohled z jiné perspektivy.
- Na otázku ohledně kompromisů s reálností hry, které se musely udělat, Dan vysvětluje, že podoba dnes již nestojících hradů je lehce upravována do atraktivnější podoby. Obdobně krajina obsahuje reálná místa, ale byla zhuštěna (např. velké prázdné pole bylo vystřiženo, protože to není to, co by Warhorse chtěli ve hře mít).