Konečně vyšel avizovaný článek na blogu. Pojednávající o událostech v posledním měsíci a plánech do budoucna.
Stručné shrnutí:
- Kromě samotnému vývoji hry se Warhorse věnovali novinářům navštěvujícím prostory studia a odpovídání na spousty dotazů od fanoušků.
- Warhorse dostali dev kity (vývojářské nástroje) pro XBox a Play Station od Microsoftu a Sony. Zároveň se vyjasnila situace kolem vydání hry na právě tyto konzole.
- Účetní a právníci firmy si nejsou jistí, jak správně zdanit výdělek z kampaně na Kickstarteru. České zákony s takovým příjmem nepočítají.
- Vlastní e-shop bude ještě nějakou chvíli trvat. Zároveň není vyjasněno, jak zajistit, aby na něm mohli hru zakoupit majitelé konzolí.
- Na GDC proběhla jednání při hledání vydavatele hry. Ne investora, ale společnosti, co se postará o prodej krabicových verzí hry a marketing.
- Kromě toho Warhorse zkoumali, jestli si motion-capture pohybů ve tváři a podobně budou moci udělat sami. Byli příjemně překvapeni výrazně nižší cenou oproti předchozímu roku.
- Počet zaměstnanců se ze 30 zvýšil na 50. A je plánováno až 60 v dalším měsíci. Prý se momentálně v kancelářích trochu tlačí.
- Ve studiu už je 8 designérů a společně vymyšlené nápady při hraní stylem bard prý stojí za to.
- Už za 6 měsíců by měl být umožněn přístup do Alpha verze.