Podcast s Danem Vávrou na Games.cz

Dan Vávra v podcastu

Dan Vávra se opět po čase objevil v herním podcastu Fight Club, který natáčí server Games.cz.

 

 

Stručné shrnutí:

Vytváření alfa verzí nutí vývojáře pravidelně připravit podobu hry, která funguje. Dan se ale trochu obává, zda je to dobré z komerčního hlediska. U některých her, které bylo možné hrát před vydáním v podobě alfa verzí, se stalo, že po vydání finální hry o ně nebyl takový zájem.

Z tohoto důvodu ve Warhorse nechtějí propagovat Alfa verzi Kingdom Come na hlavní straně Steamu.

Řeč zaběhla i na ovladatelnost hry na gamepadu vs. na klávesnici. Ve Warhorse používají primárně gamepad. Současnou alfu na PC prý hrálo s gamepadem až 15 % lidí. Finální hru by potom kvůli konzolím měly hrát na gamepadu 2/3 hráčů. Ovládání klávesnicí + myší zatím není úplně odladěné.

Dan má radost, že většinu lidí inovativní soubojový systém baví.

Cena finální hry bude minimálně stejná nebo dražší oproti aktuálním cenám s přístupem do alfa verze.

Kromě ubírání obsahu zatím nebylo nutné dělat kompromisy oproti původním plánům, jak bude Kingdom Come vypadat. Hra je nyní rok před vydáním. Podle Danových výpočtů na základě počtu zaměstnanců a odpracovaných měsíců je hra hotova přibližně z 60 procent.

Grafika a herní mechaniky jsou blíž dokončení než třeba obsah – stále se píší jednotlivé questy.

Padla otázka, jestli bude možné ve hře jezdit s vozem připojeným za koně. Zatím to není rozhodnuté. Dan se obává, že by vůz tažený koněm mohl v herním světě způsobovat značné komplikace.

Ve hře by měla být encyklopedie. Není prý takový problém ji vytvořit, protože hra vychází z reálných událostí.

Příběh prvního Actu Kingdom Come: Deliverance se odehrává v čase jednoho nebo dvou měsíců, nejde tedy očekávat nějaké změny ročního období, stárnutí postav a podobně.

V další alfě by měl fungovat systém reputace, který upravuje chování NPC k postavě hráče. Mělo by i jít útočit na vesničany.

Celkem by ve hře měly být 3 hodiny hudby. Hudba se bude plynule měnit v závislosti na tom, co hráč dělá.

Zajímavá je otázka překladu slovanských jmen postav a míst, aby šly rozumně vyslovit při anglickém dabingu.

Různé neplynulé přechody mezi animacemi by měly být odstraněny nebo minimalizovány.

Ohledně sexu ve hře zatím Dan nechce nic prozrazovat.

Hlavní postava ve hře prý zatím nevypadá podle Danových představ. Vytvořit zajímavou hlavní postavu ve hře je problematické. Ještě se na její podobě ve Warhorse nedohodli.

Dan se vyjádřil i ke svému působení na Mafii 2. Ve finální hře podle něj zůstalo 70 % jeho scénáře, podle kterého se hra dělala. Dan se ale už nepodílel na výběru auto nebo navrhování města jako v Mafii 1.

Děti ve hře nebudou. Znamenalo by to hodně práce, protože pro děti by kvůli odlišné stavbě těla musely být jiné animace, oblékací systém a podobně.

Vytváření psa do hry Dan nelituje.

Příběhová linie pro hraní za ženu už je vymyšlená, ale ještě není napsaná.

Mluvit o Kingdom Come se začíná přibližně v čase 35:00. V čase 22:00 se ještě řeší prodej JRC, v čase 1:52:00 potom Zaklínač 3.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *