Viktor Bocan: Středověký šerm z první osoby

Po přednášce Dana Vávry byla zveřejněna i přednáška od Viktora Bocana z GDS 2015 ohledně soubojového systému v Kingdom Come.

V necelé hodině je prakticky kompletně popsán postup při vymýšlení soubojového systému.

Kvůli lepšímu zážitku jsou souboje z pohledu první osoby. Hráč je díky tomu víc vtažen do hry.

Jako velký problém při tvorbě realistické hry je realismus. Nebylo vůbec jednoduché zjistit, jak se ve středověku skutečně šermovalo.

Dalším problémem bylo reálné umístění meče na obrazovku, aby ho hráč viděl. Nakonec ve Warhorse dali přednost reálnému umístění meče před atraktivnějším vzhledem.

Pohled třetí osoby, o jehož přítomnosti ve hře se uvažovalo, v Kingdom Come nejspíš nebude. Viktor Bocan považuje možnost nastavení jako selhání designéra.

treti-osoba

Ve hře jsou základní 4 druhy zbraní. Pro první zbraň bylo vytvořeno 2000 animací.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *