Na Gameswelt.tv vyšel rozhovor s Danem Vávrou o hře. Většinou jde jen o rekapitulaci již známých faktů.
- Warhorse je nové studio (založeno před cca 2 roky), které bylo založeno kvůli tomu, že Dan chtěl dělat něco nového a v 2K by s tím byl problém. Zřejmě by se podílel stále na sérii Mafia.
- Studio je sice nové, ale členové mají bohaté zkušenosti z tvorbou her.
- Dungeons and no dragons – heslo zmíněné v traileru znamená, že se jedná o hru bez magie, která se snaží o maximální středověkou autentičnost.
- Potenciální obava „co je to za RPG bez kouzel a magie“ se nepotvrdila. Jejich absence je fanoušky vítána.
- Popis soubojů a základní kostru příběhu už známe.
- Kromě toho, že questy půjdou řešit více způsoby, půjde hrát i nenásilně a z problémů s vymluvit. Hrubá sila bude až poslední možné řešení.
- Opravdu velké bitvy se hráč zúčastní jen jednou nebo dvakrát. A před bitvou budou jakési přípravné fáze, kdy bude potřeba sehnat vybavení, jídlo, zbraně a podobně.
- První 4 měsíce studio testovalo různé herní enginy a jako nejlepší vyšel CryEngine a Unreal engine. Nakonec zvítězil CryEngine, protože lépe podporuje velký otevřený svět.
- Příběhovou linii nebude nutné okamžitě plnit, takže se hráč může věnovat postranním questům a různým náhodným situacím, lovení zvířat, vyrábění a vylepšování zbraní, sběru bylin, míchání lektvarů nebo pomáhání různým lidem. Hlavní dějová linie na něj počká.
- Kingdom Come preferuje kvalitu před kvantitou. Takže místo generických míst na mapě jich bude méně, ale pořádně propracovaných.