S otázkou zajímavého problému přišel Dan Vávra na svém Twitteru. Při navrhování minihry pro odemykání dveří se došlo ke zjištění, že středověké zámky měly pouze jednu stranu, ze které se dal použít klíč.
Používaly se potom tak, že lidé zamkly dveře zvenku, když opustili místnost. Když se chtěli „zamknout“ zevnitř, použili místo zámku petlici.
Z pohledu herního mechanismu je to docela komplikace, protože při držení se reality by bylo nemožné se do stavení potichu vloupat otevřením zámku, když budou obyvatelé uvnitř a uzamčeni.
Jediná autentická možnost by tak spočívala v použití hrubé síly.
Těžko zatím soudit, jak bude lockpickovací minihra vypadat. Takto například vypadala v Mafii 2:
Takto potom ve Skyrimu:
Originální text:
So we are trying working on locks. We already designed the mechanism for lockpicking and all that, but then we realized a problem…
Medieval locks weren’t both sided. They had key hole only on one side. So people were locking them when they left the house.
When inside, they used door latch. Or is it possible that the lock had some mechanism to unlock/lock it from the inside without a key?
I mean if we want to be „accurate“, one sided locks would radically change the game and make lockpicking impossible when people are inside:)
Screenshot z odemykání zámku.
Pingback: Dan Vávra komentuje hraní Alfy 0.2 | Kingdom Come: Deliverance
Pingback: Vydání hry odloženo do léta 2016 | Kingdom Come: Deliverance
Mám verzi pro Xbox One a všechny zámky,i ty nejlehčí mám ve hře v nejtěžší variantě.A žádné jiné.Nemám šanci odemknout ani první truhlu..
Sem na tom stejne. Uz na to nemam. Nervy. ???
Na ps4 dve hodiny se snazim otevrit nejsnadnejsi truhlu a nejde to jelikoz mam ctyri paklice tak je to furt jenom o loadovani. Totalni kokotina ktera me donuti hru opustit. (Protoze musim odemknout truhlu abych se dostal pryc z hradu a to proste nejde navic to demknout jeste za par sekund nez me nekdo uvidi.