Test HW nároků alfa verze

Na německém GameStaru se objevil přehled hardwarových nároků alfa verze Kingdom Come. Je až možná překvapivé, že jsou HW požadavky relativně nízké (o hodně nižší, než byly první odhady). Pochopitelně to do značné míry může být nízkým rozsahem, který se v alfa verzi nachází.

Jednak je v alfě jen několik domečků a výřez z mapy o velikosti 4 × 4 kilometry, která by měla být ve finální hře, což může značně snižovat nároky na paměť. Dále nižší počet AI postav znamená nižší nároky na procesor.

Tabulka znázorňující na jaké detaily u různých procesorů je hra hratelná.  Červená barva znamená nehratelná, žlutá na nízké detaily, zelená značí plynulé hraní na vysoké detaily a tmavě zelená na velmi vysoké.

procesory

U grafických karet je nutná podpora DirectX 11, což vyřazuje řadu GeForce 200 a Radeon HD 4000 (označeny šedivě) – na takových grafických kartách nejde CryEngine vůbec spustit. Ostatní barvy jako u procesorů značí na které detaily je alfa verze plynulá.

Výsledky platí pro hraní ve FullHD rozlišení (1920 × 1080).

graficke-karty

U operační paměti potom stačily pouhé 2 GB pro libovolnou úroveň detailů.

Porovnání úrovní detailů

Kingdom Come vypadá relativně dobře i na nízké detaily. Oproti nastavení very high je ale vidět značný rozdíl.

Obrázek v nízkých detailech.

low

A ten samý v nejlepší kvalitě:

high

Detaily jsou ušetřeny hlavně u vzdálených objektů. Je to vidět například na stromech v pozadí.

Některé méně významné objekty v dálce při nízkých detailech úplně zmizí.

srovnani

1 komentář u „Test HW nároků alfa verze

  1. Pingback: Kingdom Come na PS3 | Kingdom Come: Deliverance

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *