Od pátku 14. do neděle 16. listopadu se v Praze koná Game Developers Session 2014.
Podobně jako již v minulých ročnících tam vystoupí také vývojáři z Warhorse. Nyní již budou na rozdíl od minule mluvit o své hře jako o Kingdom Come.
- V roce 2012 se tam objevilo první video ukazující lokaci ze hry.
- V roce 2013 tam Dan Vávra popisoval ukázkový úkol.
Videa z přednášek minulých ročníků jsou na YouTube. Letos ale bude prý zveřejněna jen menší část.
Ze studia Warhorse vystoupí:
- Jan Zámečník o tvorbě animací.
- Dan Vávra: Game Design v praxi III (pokračování předchozích přednášek).
Přednáška navazující na předchozí ročníky bude pojednávat o tom s čím vším se musí designer potýkat, když se jeho božský dokument začne realizovat v praxi. Od drobných technických problému, debat s programátory, až po to jak napsat 1000+ stran dialogů a neztratit se v tom.
- Jakub Holík o grafice a nasvícení.
Suše si popíšeme nástroje používané v herním nasvětlování a probereme se spoustou nudných tabulek a grafů, abychom tyto nástroje naplnili proměnými, které zhruba dávají smysl. Díky tomu v Cryengine vytvoříme relativně realistické realtime nasvětlení, které se dynamicky mění v průběhu dne.
- Viktor Bocan o umělé inteligenci postav v otevřeném světě.
Převážně designový (plus nějaká ta zmínka o technologii jako bonus) pohled na to, jak zacházet s herními postavami, je-li jich ve hře stovky najednou a každá má mít svou osobnost. Jak se o ně starat a nezbláznit se, jak zajistit, aby se nezbláznily ony. Jak udělat svět tak, aby vypadal opravdově, byl variabilní a svůj a přitom to pořád ještě byla hra. Představení našeho přístupu v Kingdom Come: Deliverance.
Pingback: Dan Vávra – Game design v praxi III | Kingdom Come: Deliverance
Pingback: Viktor Bocan – Umělá inteligence obyvatel otevřeného světa | Kingdom Come: Deliverance