Na webu hrej.cz vyšly rozhovory s čtyřmi lidmi se studia Warhorse.
Dan Vávra
Kreativní ředitel.
- Fyziku hry se v Kingdom Come snaží spíše zjednodušovat, protože hru v otevřeném světě by složitá fyzika značně komplikovala a neměla by odpovídající pozitivní efekt.
- Použití CryEnginu výrazně zrychluje práci na hře.
- Dan očekává, že když se hru povede dokončit dle představ, tak bude úspěšná.
- Mohla by to být jedna z prvních her, kterou nevydá tradiční velký vydavatel.
Martin Klíma
Producent hry.
- Že bude studio Warhorse vytvářet Kingdom Come bylo řečeno už při zakládání studia.
- Absence fantasy prvků přišel Martinovi jako výborný nápad.
- Hra se odlišuje od většiny jiných, že hlavní postava není super hrdina, kolem kterého se točí celý svět.
- Hlavní hrdina je obyčejný člověk.
- Jako minihry si budeme moci vyzkoušet opravování zbraní, broušení mečů, …
- Úspěšnost hráče bude záviset z části na skillu hráče a z části na vylepšování postavy ve hře.
- Každý z Actů se bude odehrávat na vlastní hlavní mapě.
- Ohledně zbraní ještě není jasné, co ve finální hře bude. Nicméně raději méně zbraní fungujících pořádně než více fungujících špatně.
Viktor Bocan
Designér hry.
- Design dokument má momentálně 400 stránek.
- Jednotlivé questy se integrují do celého samostatně žijícího světa.
- Kvůli navazování příběhu v dalších Actech je v podstatě hlavní kostra příběhu daná, ale menší věci půjde ovlivňovat způsobem hraní.
- Cílem je dosáhnout toho, aby si hráč mohl dělat co chce. Ať už plnit příběhové úkoly nebo jít lovit do lesa zvířata a prodávat jejich kůže.
- Volba pohledu první osoby je čistě designová věc umožňující hráče více vtáhnout do děje. Ne ulehčení si práce.
Tomáš Blaho
Hlavní programátor, hlavní programátor grafiky.
- Ve hře bude dynamické počasí a střídání denní doby.
- Maximální vzhled bude na PC. Cílem je dosáhnout 60 FPS v rozlišení 2560 × 1440. Na konzolích potom 30 FPS ve FullHD s omezením (nižší detaily, méně AI postav).
- V celé hře mají být stovky AI postav, které musejí plnit své úkoly neustále, ne jen v momentě, kdy je hráč u nich, jako tomu bývá ve většině her.
- Kingodm Come je oproti jiným hrám odlišné v tom, že je možné dojít prakticky na jakékoliv místo v rámci celého herního světa. Vše tedy musí být detailně vymodelováno.
Pingback: Detailněji k technické stránce hry | Kingdom Come: Deliverance
dobry den panove:))jen vam chci napsat ze jsem velmi stastny ze se konecne nekdo rozhodl udelat hru mich snu a k tomu cesky team no supr:)))celej dosavadni zivot tvrdim ze cesi vytvareji nejlepsi hry a tahle hra je toho dalsim dukazem!!!skoda ze nemam penize ktere potrebujete:(((jinak bych se hned podilel na financovani teto hry ale doufam ze vas to nejak neohrozi a nezdemotivuje a hra se dodela moc moc drzim palce delate SKVELOU PRACI!!:)))kdybych vas ted mel vedle sebe celej team bych obejmul a pozval na panaka:))))))) to je vse :((bohuzel vic toho nemohu nabidnout:((((
a jeste par veci:)))))jo spravne do haje s nejakou magiji a podobnejma hovadinama!!:))))jen mala vitka a to sice k tomu s tim prvnim pohledem hrdiny v boji ok souhlas ale jinak bych ho tam dal hra je pak trochu prehlednejsi a treba ja si pak vice vychutnam panoramicke scenerije:))ale to jen muj osobni nazor:)))))booooze sem opravdu,opravdu nadsenej!:)))
Pingback: Jiří Rýdl o PS4/Xbox One verzích hry | Kingdom Come: Deliverance